Všeobecné obchodní podmínky

Jsem Kateřina Lusková a podnikám jako OSVČ v oboru marketingu, brandingu a PR. Specializuji se na osobní branding, strategii, PR a tvorbu obsahu pro klienty z řad CEO, zakladatelů firem, freelancerů a podnikatelů. Dále školím ve firmách a pořádám workshopy.

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují naše smluvní vztahy při poskytování mých služeb. Pokud neuzavřeme zvláštní smlouvu, řídí se naše spolupráce těmito Podmínkami.

1. Úvodní ustanovení

1.1. Identifikace poskytovatele:

  • Kateřina Lusková
  • Sídlo: Petržílkova 2704/36, 158 00 Praha
  • IČO: 09860924
  • E-mail: brand@katkaluskova.cz (používám i katkaviolet@gmail.com)
  • Telefon: +420 777 11 77 99
  • Web: www.katkaluskova.cz

1.2. Identifikace objednatele:

Objednatelem je fyzická nebo právnická osoba, která objednává mé služby prostřednictvím písemné objednávky, e-mailu, telefonického potvrzení nebo jinou formou komunikace na základě informací poskytnutých mnou, včetně těch uvedených na mém webu.

1.3. Definice služeb:

Poskytuji následující služby:

    • Brand strategie: Analýza a tvorba strategie značky – osobní, firemní.
    • Public Relations (PR): Komunikace s médii, tvorba tiskových zpráv, PR článků.
    • Tvorba obsahu: Copywriting, webový obsah, ghostwriting, správa sociálních sítí, tvorba vizuálního obsahu.
    • Projektové řízení: V rámci brandingu funguji jako account a projektový manažer, který kontroluje výstupy, které spadají pod má zadání.
    • Newsletter: Tvorba a rozesílání informačních e-mailů.
  • Školení pro firmy
  • Workshopy pro veřejnost

2. Objednávka a zahájení spolupráce

2.1. Proces objednání služeb:

Spolupráce začíná vaším zájmem o mé služby, vyjádřeným prostřednictvím e-mailu nebo jiného komunikačního kanálu. Následuje:

  • Úvodní konzultace: Zdarma probereme vaše potřeby a cíle.
  • Nabídka: Na základě konzultace připravím nabídku s popisem služeb, cenou a termíny.
  • Přijetí nabídky: Potvrzením nabídky z vaší strany je uzavřena smlouva.

2.2. Platnost nabídky:

Pokud není uvedeno jinak, nabídka je platná 20 dní od jejího zaslání. Po uplynutí této lhůty mohou být termíny a ceny upraveny.

2.3. Zálohová faktura:

Po uzavření smlouvy mohu vystavit zálohovou fakturu na částku ve výši 50 až 100 % odměny za zakázku. Splatnost faktury je 14 dní od vystavení, pokud není uvedeno jinak.

2.4. Zahájení prací:

Práce na zakázce začínají po připsání zálohy na můj účet nebo dle individuální dohody, kterou si obě strany odsouhlasí. V případě prodlení s platbou se mohou posunout domluvené termíny realizace.

2.5. Vícepráce:

Pokud během spolupráce vzniknou požadavky nad rámec původní dohody, informuji vás o případném navýšení ceny. Bez vašeho souhlasu nebudou vícepráce provedeny.

2.6. Součinnost objednatele:

Pro úspěšnou realizaci zakázky je nezbytná vaše součinnost. Pokud vás požádám o podklady, informace nebo rozhodnutí, poskytněte je prosím v domluveném termínu. Nedodržení této lhůty může ovlivnit harmonogram prací.

3. Rušení konzultací, schůzek nebo workshopů

3.1. Storno podmínky:

  • Konzultace:
    • Zrušení do 2 dnů před termínem: Bez poplatku.
    • Zrušení méně než 24 hodin před termínem: 100 % odměny. Děje se tak z důvodu mé důkladné přípravy na konzultaci a zároveň rezervaci termínu pro vás.
  • Workshopy:
    • Zrušení do 10 dnů (včetně) před termínem: Bez poplatku.
    • Zrušení 10 až 5 dnů (včetně) před termínem: 50 % odměny.
    • Zrušení méně než 5 dnů před termínem: 100 % odměny.

Během roku nabízím několik termínů workshopů. Pokud tedy víte, že termín nezvládnete, napište mi na brand@katkaluskova.cz a já přesunu vaši účast na další možný termín. 

3.2. Přesun do online prostředí:

V případě nepředvídaných okolností (např. nemoc) lze po vzájemné dohodě přesunout offline akci do online prostředí.

4. Odměna

4.1. Stanovení odměny:

Odměna je stanovena individuálně na základě dohody, kterou si potvrdíme. Většinu spoluprací uzavírám v rámci balíčku na několik měsíců. 

  • Fixní částky za projekt s konkrétními výstupy: Pevně stanovená cena za projektovou službu.
  • Hodinové sazby: Domluvíme se na balíčku hodin, který nacením dle hodinové sazby. Méně jak 2 hodiny konzultací neposkytuji.
  • Odhadu a dohody: Předpokládaná cena s možností úpravy dle skutečného rozsahu prací.

4.2. Hotové náklady:

Cena nezahrnuje náklady na zakoupení fontů, fotografií, tvorby videí od mých partnerů, přístupů do nástrojů, výzkumy apod. O každém výstupu a jeho ceně budete informováni předem.

4.3. Fakturace:

  • Zálohová faktura: Může být vystavena až do výše 100 % odměny.
  • Splatnost faktur: Standardně 14 dní od vystavení, pokud se nedomluvíme jinak.
  • Forma fakturace: Elektronicky na vaši e-mailovou adresu.

V případě, že byste potřebovali jiný typ fakturace, je možné se domluvit individuálně.

4.4. Plátcovství DPH:

Nejsem plátcem DPH.

4.5. Prodlení s platbou:

V případě prodlení s úhradou faktury delším než 25 dní mohu fakturu postoupit třetí straně.

5. Reklamace mých služeb

5.1. Postup reklamace:

Vždy se snažím dodat výstupy v maximální kvalitě a vám na míru dle oboustranně domluvených výstupů. Zakládám si na konzistentní péči a jasné komunikaci s klienty v průběhu naší spolupráce. Pokud nejste s poskytnutou službou spokojeni, kontaktujte mě prosím a věřím, že společně nalezneme řešení.

5.2. Řešení reklamace:

Reklamace budou řešeny individuálně a vždy se budu snažit najít vhodné řešení. Reklamace se bude řídit právními předpisy, hlavně občanským zákoníkem.

Prosím o pochopení, že reklamaci lze uplatnit pouze v případě, kdy služba objektivně nesplňuje domluvené parametry a požadavky zadání. Reklamace se nevztahuje na situace, kdy výsledek neodpovídá vašim subjektivním očekáváním. Pokud byste si přáli úpravy nad rámec původního zadání, ráda je provedu jako placené vícepráce dle mé hodinové sazby (nevztahuje se na editace obsahu a editace vizuální identity v dohodnutých počtech kol editací v rámci konkrétní spolupráce).

Zároveň upozorňuji, že neposkytuji právní poradenství a nenesu odpovědnost za případné právní spory, zejména v oblasti ochranných známek.

6. Závěrečná ustanovení

6.1. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 14. 2. 2025 a mohou být upraveny. Každá uzavřená smlouva se řídí verzí obchodních podmínek platnou v době uzavření.

6.2. Veškeré právní vztahy se řídí právním řádem České republiky. Případné spory budou řešeny příslušnými soudy v České republice.

Přihlaste se do fialového Brandletteru

Čeká vás zákulisí osobních značek, inspirace k LinkedInu a novinky o mých workshopech. Brandletter není stíhačka, posílám ho jen tehdy, když mám co říct.